چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

کتابخانه شهید سلیمی ملارد میزبان همایش «یک روز در کتابخانه با خانواده»

ملارد

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملارد کتابخانه عمومی شهید سلیمی میزبان همایش «یک روز در کتابخانه با خانواده» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، اولین همایش «یک روز در کتابخانه با خانواده» با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد در مقطع پیش دبستانی روز سه شنبه (۷ اردیبهشت ماه) در کتابخانه عمومی شهید سلیمی برگزار شد. در این همایش فیروزه یارمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، جمعی از معلمان، ‌ کتابداران، ۲۷ دانش‌آموز پسر از مدرسه پسرانه «مصطفی بیات» به همراه والدین و ۳۱ دانش‌آموز دختر از مدرسه «ایران» به همراه خانواده حضور داشتند.

در این همایش برنامه‌های متنوعی نظیر قصه‌خوانی توسط مادران قصه‌گو و کتابدار کتابخانه عمومی شهید سلیمی، کتابخوانی والدین برای کودکان، نقاشی با محوریت محیط زیست و سایر موضوعات توسط دانش‌آموزان اجرا شد.

در ادامه یارمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملارد ضمن بیان اهمیت مطالعه و قصه‌خوانی در رشد شخصیت کودکان، مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های زندگی» را به حضار معرفی و به قرائت بخش‌هایی از آنها پرداخت.

در پایان این همایش، ‌ ضمن برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار دانش‌آموزان، به انتخاب آنان به دو تن از مادران قصه‌گو هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.